مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: برای ایام نوروز ۱۳ عنوان برنامه تولیدی و ۸ عنوان برنامه پخش مجدد برای شبکه استانی سیمای مرکز کرمان درنظر گرفته شده است.

برنامه های نوروزی صدا وسیمای کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  احمد علیرمضانی مدیرکل صدا وسیمای مرکز کرمان گفت: برنامه ویژه تحویل سال از ساعت ۲۲ امشب تا حدود ساعت ۳ بامداد فردا اول فرودین پخش میشود.

وی افزود: دراین برنامه هنرمندان بومی و چهره‌های موفق استان در رشته‌های مختلف دعوت شده اند تا دور همی خانواده‌های کرمانی در لحظات شروع سال جدید پربارتر شود.

علیرمضانی تصریح کرد: برنامه های متنوع دیگری در سیمای مرکز کرمان تدارک شده است از جمله برنامه با نمایندگان که طی آن نمایندگان محترم مردم استان با حضور در گفتگویی نوروزی مهمترین اقدامات خود را به مردم استان توضیح میدهند.

وی تاکید کرد: شبهای بهاری،  عنوان برنامه دیگری از شبکه استانی سیمای مرکز کرمان ، است که در ایام نوروز برای مخاطبان شبکه استانی پخش می شود.

مدیرصدا وسیمای مرکز کرمان گفت: به تماشای بهار،  ویژه برنامه نوروزی دیگری است که شبکه استانی سیمای مرکز کرمان ، هر روز از ساعت ۱۰   تقدیم بینندگان خود می کند.

علیرمضانی بیان داشت: برنامه ساعت دل ، با قهرمانان ، شهر به شهر و روستا به روستا هم که به معرفی ظرفیت های گردشگری می پردازند نیز در این ایام به صورت ویژه برنامه نوروزی پخش خواهد شد.

وی اظهار داشت: معاونت صدای مرکز کرمان هم با 10 عنوان برنامه تولیدی ، مهمان خانه های گرم هم استانی های عزیز خواهد بود که ویژه برنامه تحویل سال و ویژه برنامه های نوروزی صبح و بعد از ظهر در این ایام از جمله آنها است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان تصریح کرد: مانند سال گذشته از گویش رودبار جنوبی هم در برنامه سازی استفاده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی ، برنامه سازان صدا وسیما بطور مداوم با مدیران دستگاههای خدمت رسان به طور زنده و مستقیم ارتباط می گیرند افزود:  در این ارتباط ها وضعیت جاده ها ،آب و هوا ، پزشکی اورژانس ، هلال احمر و رفاهی و خدماتی را به اطلاع مردم و مسافران نوروزی می رسانند.

انتهای پیام/ح

برنامه های نوروزی شبکه کرمان

برچسب ها: صدا و سیما ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار