رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: در سال جاری ۷ میلیون گردشگر خارجی وارد کشور شده که این مقدار سال گذشته ۵/۱ میلیون نفر بوده است.

ورود ۷ میلیون گردشگر به ایران در سال ۹۷ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در حاشیه بازدید از ستاد خدمات سفر استان همدان از رشد قابل توجه ورود گردشگران خارجی به کشور هم خبر داد و گفت: در ۱۱ ماهه  سال جاری ۷ میلیون گردشگر خارجی وارد کشور شده که این مقدار سال ۹۶ ۵/۱ میلیون نفر بوده است.

وی با بیان اینکه نوروز ۹۷ بیش از ۷۲ میلیون اقامت شب در کشور ثبت شد، پیش بینی کرد: این میزان اقامت در نوروز ۹۸ نسبت به نوروز پارسال ۲۰ درصد افزایش یابد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: بهار ۹۸ شاهد افزایش سفر گردشگران خارجی به کشور باشیم که رزرو هتل‌ها بیانگر این موضوع است.
 مونسان از افزایش حجم سرمایه گذاری‌ها در صنعت گردشگری هم خبر داد و گفت: گردشگری در کشور نشاط ویژه‌ای گرفته و اقتصادی شده است.
وی همچنین مقابله با ایران هراسی و در صدر اخبار جهان قرار گرفتن ایران و همدان برای چند روز را از دستارود‌های اجلاس جهانی و آسیایی گردشگری در همدان برشمرد و افزود: این موضوع نشان دهنده شکست طرح ایران هراسی غربی‌ها بود.

انتهای پیام/د.ا

افزایش ورود گردشگر خارجی به همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.