هزار و ۱۵۴ زائر مازندرانی به منتطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد عباسپور مسئول اردویی راهیان نور مازندران گفت:از ۲۰ اسفند تا کنون ۹ هزار و ۱۵۴ زائر مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با توجه به مشکلات اقتصادی و نیز حادثه غیرمترقبه سیل در مازندران و امداد رسانی سپاه و بسیج به سیل زدگان افزود: اردوی راهیان نور امسال با استقبال خوب جوانان و نوجوانان بویژه زائر اولی‌ها همراه بود.

عباسپور گفت:از ۹ هزارو ۱۵۴ زائر که از ۲۰ تا ۲۹ اسنفد از مناطق عملیاتی بازدید کردند، تعداد ۵ هزار و ۱۰۰ نفر از زائران، برادران و ۴ هزار و ۵۴ نفر خواهران بودند.

مسئول اردویی سپاه کربلای مازندران گفت: این زایران با ۲۳۰ دستگاه اتوبوس در این مدت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و در اردوگاه شهیدان جعفرزاده اندیمشک و بلباسی خرمشهر اسکان داده شدند که روزانه بیش از ۲ هزار پرس غذا در آشپزخانه اردوگاه زائران تهیه و میان آن‌ها توزیع می‌شود.

وی افزود:اردوگاه شهید بلباسی پذیرای ۱۰ استان دیگر کشور شامل خراسان شمالی، سمنان، تهران و بوشهر بود.

عباسپور با توجه به برنامه سال تحویل گفت: برنامه سال تحویل امشب در اردوگاه شهید بلباسی با حضور راویان برگزار می‌شود و سخنان مقام معظم رهبری نیز برای زائران پخش خواهد شد.

وی گفت:مازندران در شب میلاد امام علی (ع) میزبان جشنواره ره آورد سرزمین نور بود که به صورت زنده از شبکه‌های ملی پخش شد. در این برنامه از چهار خانواده شهید انقلاب، شهید ترور، شهید مدافع حرم و شهید مدافع وطن از مازندران تجلیل شد.

انتهای پیام/آ

حضور مازندرانی ها نوروز در مناطق عملیات جنوب 

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.