رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان از ۱۱۷ مورد تولد از ۲۹ اسفند پارسال تا اول فروردین امسال خبر داد.

۱۱۷ تولد در ۲۴ ساعت گذشتهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   سید محمد صابری رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در گزارش آماری سلامت استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۰۷:۳۰، ۲۹ اسفند ۹۷ تا ۰۷:۳۰ اول فروردین ۹۸، ۱۱۷ مورد موالید، ۳ مورد فوتی تصادفی و ۸ مورد فوتی غیر تصادفی داشته ایم.

وی افزود: ۱۱۶ مصدوم تصادفی و ۱۶۸ بیمار غیر تصادفی به وسیله اورژانس به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

صابری گفت: ۳۳ مصدوم تصادفی و ۸۵ بیمار غیر تصادفی در محل حادثه درمان شدند.

وی از مراجعه ۱۷۱ نفر به کمپ‌های سلامت نوروزی خبر داد و بیان داشت: در این ۲۴ ساعت، ۶۹ مورد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی صورت گرفته است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی این مدت ۸ هزار و ۳۷۱ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کرده اند که از این تعداد ۷ هزار و ۱۹۶ نفر در بیمارستان‌ها درمان سرپایی و ۴۲ نفر از بیماران به بخش‌های ویژه منتقل و ۳۶۳ نفر از بیماران اورژانس به بخش‌های عادی منتقل شدند.

وی افزود: ۶۵۱ مورد بازدید‌های بهداشتی صورت گرفته است که هزار و ۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری شده و ۴ مورد از مراکز و اماکن متخلف تعطیل شدند.

انتهای پیام/ح

دریک روزاخیر۱۱۷ تولد در کرمان اتفاق افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار