مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاههای خوزستان گفت: تاریخ در مقام قضاوت کوشش تولید کنندگان را در این مبارزه خواهد ستود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاههای خوزستان با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر انقلاب گفت: تولید دانش بنیان، مهندسی شده و نظام مند اساسی ترین و زیربنایی ترین کار در رونق اقتصادی است. تولید باید به گونه ای صورت پذیرد که نه تنها پاسخگو نیازهای داخلی باشد بلکه از مرزهای جغرافیایی کشور عبور کند و به سرزمین های دیگر نیز وارد شود.

وی با بیان اینکه امروز بازار های عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان و برخی کشورهای همسایه پذیرای محصولات ما هستند اظهار کرد: برخی از افراد که به کشورهای همسایه سفر کرده اند پیاپی نقل می کنند که محصولات ایرانی به صورت متنوع در بازار کشورهای آسیای میانه وجود دارد. امروز عرصه اقتصاد، پهنه مقاومت و مبارزه است و نیاز به قوانین آسان، میانبر و کوتاه زمان دارد.

حجت الاسلام شفیعی بیان داشت: ما از سوی دشمنان انقلاب اسلامی با بدسگالی ها و دسیسه های جدی و گسترده ای روبرو هستیم که یکی از آن ها صحنه اقتصاد است. قدرت های بزرگ در هر نقطه ای از جهان که خواسته شان میسر نگردد فشارهای سنگینی از جمله در حوزه اقتصاد وارد می کنند به گونه ای که بنا بر اعلام رسمی آمریکایی ها، تحریم ها نسبت به جمهوری اسلامی بی سابقه است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاههای خوزستان تصریح کرد: در این جبهه ایستادگی و مقاومت، باید نقاط آسیب پذیر را ترمیم کنیم و امروز اقتصاد کشور را توانمند کنیم تا در این مقابله سربلند و روسفید باشیم. دولت نیز باید حمایت کند و نباید به تولید کنندگان به مثابه فرصتی برای درآمد نگاه کند، باید تولید کنندگان را بازوی اجرایی خود در این مبارزه بزرگ بداند یعنی دولت اعتماد و پشتیبانی کند تا با پیوند دولت و تولید کنندگان و با حمایت و همراهی ملت بتوانیم سربلند باشیم. 

این مقام مسئول در پایان و با اشاره به اینکه ما باید حمایت از کالای ایرانی و مصرف کالای ایرانی را یک نشان افتخار و سربلندی بدانیم اذعان داشت: فرهنگ ملی باید به سمتی هدایت شود که استفاده از کالای ایرانی نشانه افتخار و سربلندی باشد. تولید گنندگان ما نیز بدانند تاریخ این ملت، فردا در مقام قضاوت نقش و کوشش آنان را در این مبارزه خواهد ستود و از آنها به نیکی یاد می کند. مردم نیز به تبع شعار پارسال از کالاهای تولید داخل حمایت کنند چون اگر مردم کالای داخلی نخرند، تولید کننده ساقط و زمین گیر می شود و انگیزه خود را از دست می دهد.

انتهای پیام/ ن

کوشش تولید کنندگان روزی ستوده خواهد شد

برچسب ها: صادرات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار