مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: همدان یک هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی و طبیعی دارد که حدود یک هزار اثر تاریخی آن ثبت ملی شده است.

وجود یک هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی و طبیعی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان اظهار داشت: همدان یک هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی و طبیعی دارد که حدود یک هزار اثر تاریخی آن ثبت ملی شده است و سالانه پذیرای حجم زیادی از گردشگران خارجی و داخلی است.

وی افزود: مکان‌های تاریخی و گردشگری استان همدان برای بازدید و استفاده مسافران نوروزی مهیا است و کیفیت خدمات در سطح رضایت آنان قرار دارد و و خاطره سفر به این استان برای گردشگران ماندگار می‌شود.

علی مالمیر با تاکید بر رویکرد مسئولان اجرایی استان همدان در افزایش زمان اقامت مسافران نوروزی در استان بیان کرد: تمامی مراکز اقامتی با امکانات و کیفیت لازم در خدمت مسافران هستند.

وی با قدردانی از نیروی انتظامی، اورژانس، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جمعیت هلال احمر، پلیس راهور، راهنمایی و رانندگی و سایر دستگاه‌های مرتبط ابراز امیدواری کرد که امسال در همدان همانند گذشته امنیت و ایمنی مهمانان و گردشگران فراهم باشد.

دبیر ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی همدان همچنین از استقرار چادر‌های نماز، عوامل اورژانس و جمعیت هلال احمر در ایستگاه‌های استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهر‌های استان خبر داد.

مالمیر یادآور شد: برای استراحت موقت رانندگان کمپ‌هایی در نزدیکی شهر‌ها و همچنین کیوسک‌های اطلاع رسانی و راهنمای گردشگری در ورودی شهر‌ها راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ د

همدان ۱۸۰۰ اثر تاریخی و طبیعی دارد

برچسب ها: نوروز 98 ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار