رئیس اورژانس فارس با اشاره به ۱۷۳ مصدوم در حوادث ترافیکی روز نخست سال، از ارائه خدمات سرپایی به ۶۰ مصدوم این حوادث خبر داد.

محمدجواد مرادیان مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از انجام ۸۸۰ ماموریت از سوی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان فارس در نخستین روز سال نو، خبر داد و گفت: تعداد مراجعان به کمپ‌های نوروزی اورژانس ۱۵۰ مورد گزارش شد.

وی افزود: از ماموریت‌های انجام شده، ۸۳ ماموریت حوادث ترافیکی شهری و ۴۳۲ ماموریت غیرترافیکی شهری است.

مرادیان درباره ماموریت‌های انجام شده در زمینه حوادث جاده‌ای بیان کرد: از ماموریت‌های انجام شده در روز گذشته، ۴۶ ماموریت حوادث ترافیکی جاده‌ای و ۳۱۹ ماموریت مربوط به حوادث غیرترافیکی جاده‌ای است.

وی با اشاره به ۱۷۳ مصدوم در حوادث ترافیکی روز نخست سال، از ارایه خدمات سرپایی به ۶۰ مصدوم این حوادث خبر داد و بر لزوم احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت نکات ایمنی، تاکید کرد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه به شهروندان و مسافران نوروزی گفت: در صورت بروز هرگونه حادثه، با حفظ خونسردی، با شماره ۱۱۵ تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نیرو‌های اورژانس به یاری شما بشتابند.
انتهای پیام/م

انجام ۸۸۰ ماموریت از سوی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ فارس

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار