فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: بر اثر درگیری ماموران انتظامی این شهرستان با فردی مسلح، متهم جان باخت.

در درگیری مسلحانه یک نفرجان باختبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ محمدباقر سلگی فرمانده انتظامی شهرستان رزن، در گفتگو با خبرنگار ما افزود: به دنبال اجرای طرح ایست و بازرسی برای کنترل جاده‌های مواصلاتی، ماموران ساعت چهار و ۲۰ دقیقه بامداد امروز در جاده رزن - قروه درجزین به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و دستور ایست می‌دهند.

وی اضافه کرد: راننده سواری پراید بی توجه به دستور ایست و هشدار پلیس از محل متواری شده و تعقیب و گریز برای توقیف خودرو آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن بیان کرد: راننده سواری پراید با پخش میخ‌های سه پر خودروی پلیس را پنچر و متوقف کرده و ماموران با توجه به حساسیت ماموریت موضوع را به دیگر گشتی‌های اطلاع رسانی می‌کنند.

سرهنگ سلگی ادامه داد: با حضور به موقع تیم‌های گشتی خودروی فرد مظنون به یک مکان بن بست هدایت شده و متهم برای فرار از این مهلکه دست به اسلحه می‌برد.

وی بیان کرد: متهم با استفاده از یک قبضه کلت کمری به سمت ماموران شلیک کرد که در این درگیری مسلحانه وی با شلیک گلوله پلیس به ناحیه بازوی سمت راست و برخورد با ریه مجروح شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن افزود: متهم بی درنگ به بیمارستان ولیعصر (عج) رزن منتقل شد، اما به علت شدت جراحات وارده عمل جراحی بی نتیجه مانده و پس از یک و نیم ساعت جان خود را از دست داد.

سرهنگ سلگی اضافه کرد: متهم ۴۸ ساله غیربومی و دارای سابقه چند فقره سرقت بوده و ماموران در بازرسی از خودروی وی مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن اظهار داشت: با این وجود تحقیقات پلیس شهرستان رزن در زمینه علت و انگیزه فرار متهم ادامه دارد.
انتهای پیام/ج

در درگیری مسلحانه یک نفرجان باخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار