دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: مصرف کالای داخلی در کشور باید به یک گفتمان حاکم تبدیل شود.

با وجود همه کار‌هایی که در زمینه تولید داخلی انجام شد، اما باز هم کافی نیستسید محمد حسینی، دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره توجه به اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و رونق تولید گفت: فرهنگ‌سازی گسترده‌ای در زمینه حمایت از تولید کالای داخلی انجام شد، همچنین رسانه‌ها و اساتید این بحث را تبیین کردند که در مجموع یک رویکرد مثبتی را در این زمینه شاهد بودیم.

وی افزود: مردم در این راستا متوجه شدند که حمایت از تولید داخلی می‌تواند گره گشا بوده و با درآمدزایی می‌تواند موجب کاهش واردات شود.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ادامه داد: با وجود همه کار‌هایی که در زمینه تولید داخلی انجام شد، اما باز هم کافی نیست لذا این حرکت باید استمرار داشته باشد و بهتراز گذشته تدوین شود چرا که هنوز برخی مردم کالای خارجی را ترجیح می‌دهند و همچنین کالا‌های ما به آن کیفیت لازم نرسیده است.

حسینی با بیان اینکه عنایت به کالای داخلی باید ادامه پیدا کند، تاکید کرد: ما باید یک ارزیابی را  داشته باشیم تا ضعف‌ها و کم‌کاری‌هایی که وجود دارد، رفع شود و در آینده تولید داخلی بهتری داشته باشیم، همچنین مصرف کالای داخلی به یک گفتمان حاکم در کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار