۱۸۲ هزار نفر از ابتدای تعطیلات تا دیروز از جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرده اند.

۱۸۲ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه وبویراحمد بازدید کردند به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ،  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا صبح دیروز (سوم فروردین ماه) حدود ۱۸۲ هزار و ۸۶۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

محمود باقری با بیان اینکه امسال شاهد افزایش ورود گردشگران به استان هستیم، افزود: در این مدت ۱۵۰ هزار و ۹۲۶ نفر در اماکن اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌سراها، کمپ‌ها و ... اسکان یافتند.

وی به آمار اسکان و بازدید روز دوم فروردین اشاره داشت و گفت: در این روز ۶۴ هزار و ۱۱۶ نفر در استان اقامت کردند و جاذبه‌ها و مناطق گردشگری استان شاهد حضور ۸۹ هزار و ۸۵۰ بازدیدکننده بودند.

وی عنوان کرد: در روز دوم فروردین‌ماه، شلالدون باشد با هشت هزار و ۵۰۰ نفر بیشترین بازدیدکننده را داشت و پس از آن بی‌بی حکیمه با ۶ هزار بازدیدکننده کننده و چشمه بلقیس با چهار و ۵۰۰ نفر بیشترین تعداد بازدیدکننده را به خود اختصاص دادند.

باقری از برگزاری جشنواره‌های بهاری در استان خبر داد و گفت: نخستین جشنواره بهاری استان چهارم فروردین در شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: جشنواره‌های بهاری شهرستان‌های لنده، دهدشت، چرام، باشت و گچساران به ترتیب در روز‌های پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم فروردین برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره‌های بهاری شهرستان‌های دنا و بویراحمد نیز در روز‌های ۱۳ و ۱۴ فروردین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

افزایش گردشگران استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.