مدیر روابط عمومی آتش نشانی بوکان گفت:در ۲۴ساعت گذشته،یک باب منزل مسکونی و یک واحد گاوداری در این شهرستان طعمه حریق شد.

ظاهر فیضه مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ، یک باب منزل مسکونی و یک واحد گاوداری در این شهرستان طعمه حریق شده است،گفت: در ساعت ۱۶:۱۵ عصر امروز پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که منزلی در بلوار آیت الله هاشمی طعمه حریق شده که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره یک به محل اعزام شدند.

وی افزود: حریق مربوط به پارکینگ منزلی بود که با انبار کردن مقادیر زیادی پارچه و ابر و آتش گرفتن آن‌ها و تولید دود بسیار غلیظ ؛ آتش نشانان توانستند با بهره گیری از دستگاه‌های تنفسی وارد مکان مذکور شده و حریق را مهار و از گسترش خسارات جلوگیری کنند.

فیضه تصریح کرد: همچنین روز گذشته مقادیر زیادی یونجه پرس شده یک گاوداری و یک منزل مسکونی نیز در روستای حسین مامه طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان آتش نشانی سیمینه مهار شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در پایان عنوان کرد: ️این حوادث در شبانه روز گذشته میلیون‌ها تومان خسارات مالی از خود برجای گذاشتند.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/م

آتش سوزی در بوکان

برچسب ها: حوادث ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.