رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در ۵۸۶ مورد بازدید بهداشتی، ۵۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری شده است.

جمع آوری ۵۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سیدمحمد صابری رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ارائه گزارش آماری از سلامت استان کرمان در طرح سلامت نوروزی در یک روز گذشته گفت: در ۵۸۶ مورد بازدید بهداشتی، ۵۵۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و ۴ مرکز و مکان متخلف تعطیل شدند.

وی افزود: در این ۲۴ ساعت، ۴۱ مورد بازدید در حوزه غذا و دارو و ۶۶ مورد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی صورت گرفته است.

صابری با اشاره اینکه در این مدت ۸ نفر جان خود را از دست داده اند بیان داشت: ۲ نفر در اثر تصادف و ۶ نفر بر اثر عوامل دیگر فوت کردند.

وی از مصدوم شدن بیش از ۱۱۰ نفر در اثر تصادف خبر داد و گفت: ۹۱ مصدوم این حوادث به وسیله اورژانس به بیمارستان‌ها منتقل شدند و ۲۳ نفر از مصدومان در محل حادثه درمان شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مصدوم شدن بیش از ۲۸۰ نفر طی بازه زمانی ۲۴ ساعته در استان سخن گفت وافزود: ۱۵۹ مصدوم به وسیله اورژانس به بیمارستان‌های نزدیک منتقل و ۱۳۰ نفر در محل حادثه درمان شدند.

وی از تولد ۱۳۸ نوزاد دراین مدت در استان خبر داد و گفت: ۴۴۲ نفر به کمپ‌های نوروزی مراجعه کرده اند و از خدمات سلامت بهره برده اند.

انتهای پیام/ح

طرح سلامت نوروزی کرمان دریک روز اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار