استاندار قزوین گفت: همه دستگاه‌ها و تیم‌های خدمت رسان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه در آماده باش کامل باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست اضطراری شورای مدیریت بحران استان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان و احتمال بروز سیلاب طی روز جاری تا چهارشنبه تاکید کرد: باید همه دستگاه‌ها و تیم‌های خدمت رسان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه در آماده باش کامل باشند.

زاهدی افزود: مدیران دستگاه‌های دولتی، امدادی و خدمات رسان در ایام بحران استان که از فردا آغاز می‌شوند حق مرخصی رفتن ندارند و مساجد، ورزشگاه‌ها و تمامی اماکن موجود باید آماده اسکان اضطراری باشند.

وی گفت::اطلاع رسانی از هر طریق ممکن باید انجام شود تا حوادث و خطرات تا حد ممکن کاهش یابد که رادیو در اطلاع رسانی این ایام نقش مهمی دارد.

استاندار گفت: شهرداران و دهیاران نقاط آسیب خیز را بررسی و از تردد در اماکن خطرناک و حادثه خیز جلوگیری کنند.

زاهدی همچنین از راه اندازی کمیته‌ای زیر نظر شورای مدیریت بحران برای رسیدگی و معرفی نقاط حادثه خیز در استان خبر داد و گفت: این کمیته باید موارد مختلف را بصورت دائم بررسی کنند.

زاهدی در ادامه از کمیته امداد و هلال احمر خواست تا در تمامی شهرستان‌ها با همکاری فرمانداران، اماکنی را برای جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان گلستان و مازندران آماده کنند.

در نشست شورای مدیریت بحران استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و شهرداران برای مقابله با حوادث غیرمترقبه طی روز‌های آینده بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

آماده باش دستگاه های خدمت رسان و امدادی برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار