مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از افزودن ۲۸۰ مدرسه به ظرفیت اسکان نورزی فرهنگیان در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه ظرفیت اولیه مراکز اسکان فرهنگیان در سراسر استان بالغ بر ۱۱ هزار کلاس در قالب ۱ هزار و ۱۲۰ مدرسه است گفت: با توجه به شرایط جوی و پر شدن ظرفیت مراکز اسکان در همان روز‌های اولیه همکاران ما در ستاد مرکزی اسکان تصمیم به افزایش ظرفیت مراکز اسکان گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به افزوده شدن ۲۸۰ مدرسه در قالب ۳ هزار و ۲۰۰ کلاس به ظرفیت مدارس مجری اسکان فرهنگیان در استان، اظهار داشت: هم اکنون ۱ هزار و ۴۰۰ مدرسه در قالب ۱۴ هزار و ۲۰۰ کلاس وظیفه اسکان مهمانان نوروزی را به عهده دارند.

تقی زاده در ادامه افزود: با توجه به شرایط پیش روی مراکز اسکان و همچنین استقبال گسترده مهمانان نوروزی به دنبال استفاده از ظرفیت سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌های دانش آموزی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: ۳ هزار نیروی متولی اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش خوزستان به صورت ویژه در خصوص روند تسهیل اسکان مهمانان نوروزی اقدمات لازم را انجام خواهند داد تا شاهد پذیرش و اسکان هر چه بهتر مهمانان نوروزی در مراکز اسکان نوروزی باشیم.

انتهای پیام/گ

ظرفیت مدارس اسکان نوروزی تکمیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.