نماینده محلات گفت: یک انحصارگرایی در برخی از مسئولان کشور مشاهده می‌شود که حاضر نیستند راه را برای نسل جوان انقلاب باز کنند.

مسئولان راه را برای حضور نسل سوم و چهارم انقلاب باز کنندحجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبر انقلاب بر جوانگرایی، اظهار کرد: این بیانیه بسیار عمیق، پخته و حکیمانه‌ای است، هم به تحلیل گذشته پرداخته و هم به ترسیم افق پیش روی کشور و انقلاب پرداخته است.

وی با بیان اینکه مخاطبان این بیانیه جامع همه آحاد جامعه هستند، افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر جوانگرایی به این معناست که باید در ادامه راه حلقه بسته مدیریتی کشور باز شود تا جوانان به عرصه‌های مهم کشور ورود کنند.

سلیمی تصریح کرد: متاسفانه یک نوع انحصارگرایی در برخی از مسئولان کشور مشاهده می‌شود که حاضر نیستند راه را برای نسل سوم و چهارم انقلاب باز کنند.

نماینده مردم محلات بیان کرد: لازم است که برای تبیین محور‌های ۷ گانه بیانیه گام دوم انقلاب کارگروه‌هایی ایجاد شود و نباید تنها به چند همایش که کارکرد عملیاتی ندارد بسنده کرد.

وی ادامه داد: همچنین لازم است که با دستور رئیس جمهور در همه دستگاه‌ها به صورت عمقی به این بیانیه پرداخت شود.

سلیمی بیان کرد: دشمنان تصور می‌کردند که انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید، اما دیدیم که در بدو آغاز دهه پنجم انقلاب، رهبر انقلاب با صدور بیانیه گام دوم به ترسیم افق ۴۰ سال آینده پرداختند که باعث ایجاد یک موج جدید میان رسانه‌ها و نخبگان شد که البته برخی خواص کماکان از درک این بیانیه جا مانده اند.

نماینده مردم محلات اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی باید برای اجرای بخش‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب که نیاز به قانون دارد هرچه سریعتر اقدام کند تا این بیانیه جنبه عملیاتی پیدا کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قوای سه گانه و تمام کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند باید زمینه را برای اجرایی شدن این بیانیه مهم فراهم کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار