رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: از ابتدای طرح نوروزی تصادفات منجر به فوت درون شهری ۶۷ درصد و تعداد مجروحان ۲۴ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۶۷ درصدی تصادف منجر به فوت در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور استان فارس بیان کرد: بیشترین تردد خودرو در شیراز از سمت شیراز- اصفهان و شیراز -بوشهر گزارش شده، که با تلاش ماموران مشکل ترافیکی در شیراز مشاهده نشده و تردد خودرو‌ها روان است.

وی تصریح کرد: از پارسال تدابیری شامل ایمن‌سازی معابر و افزایش تعداد نیرو‌های گشتی برنامه ریزی شده که علت روان بودن ترافیک در ورودی شیراز  است.

عباسی با بیان اینکه توقیف و برخورد با خودرو‌های رانندگان متخلف از جمله اولویت‌های پلیس در این ایام است، افزود: اعمال جریمه ۴۰۰ هزار تومانی و توقیف خودرو تا ۳ ماه از جمله موارد قانونی است که برای رانندگان متخلف اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان فارس بیشترین علت برخورد با رانندگان متخلف را سرعت حادثه‌ساز، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، نبستن کمربند ایمنی و عدم رعایت سرعت اعلام کرد.

وی، برخورد با موتورسواران متخلف را از اولویت‌های پلیس در ایام نوروز برشمرد و اضافه کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد ۳۳ تا ۳۶ درصد تصادفات مربوط به موتورسواران است که با راکبان متخلف موتور سوار برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/ت

کاهش تصادفات منجر به فوت در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار