مدیرکل جمعیت هلال‌ احمر لرستان گفت: با توجه به ورود سامانه فعال بارشی به استان،آمادگی کامل برای امدادرسانی درصورت وقوع حوادث احتمالی قرارداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،صارم رضایی مدیرکل جمعیت هلال‌احمر لرستان اظهارداشت: پیرو جلسه روز گذشته ستاد مدیریت بحران آماده‌باش کلیه عوامل امدادی به‌ویژه در شهرستان‌های جنوب لرستان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی عنوان کرد: همچنین تمهیدات لازم به‌منظور اسکان اضطراری مسافران در مساجد، حسینیه‌ها و مدارس اندیشیده شده و در صورت نیاز جوابگوی اسکان مسافران هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از حضور تیم ۱۵ نفره امدادگران زن خبر و ادامه داد: اعضای این تیم در حوادث احتمالی که نیاز به حضور امدادگران زن باشد، امدادرسانی می‌کنند.

رضایی بیان کرد: همچنین تیم واکنش سریع امدادگران برادر در آماده‌باش کامل به سر برده و در صورت وقوع حوادث احتمالی اقدام به خدمات‌رسانی و امدادرسانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حادثه گزارشی از وقوع حوادث اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: با این وجود جمعیت هلال‌احمر لرستان در آمادگی کامل به سر می‌برد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در راستای خدمات‌رسانی در طرح نوروزی که از ۲۵ اسفندماه شروع‌شده و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد، ۲۹ پایگاه امداد جاده‌ای در سطح استان فعال‌شده است.

رضایی تأکید کرد: همچنین یک فروند بالگرد در لرستان استقرار داشته و در مواقع ضروری برای امدادرسانی از آن استفاده می‌شود.

وی اظهار کرد: در این طرح نوروزی ۴۰۰ نفر از امدادگران و نجات‌گران با تجربه و دوره‌دیده در پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر لرستان مشغول به فعالیت و خدمات‌رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به پاسخگویی از طریق شماره ۱۱۲ مرکز کنترل عملیات بیان کرد: ۱۰ شهرستان در سطح لرستان در آماده‌باش کامل به‌منظور امدادرسانی در صورت وقوع خطرات و حوادث احتمالی به سر می‌برند.

غافلگیر شدن مسافران در کنار پل افرینه در مسیر خرم آباد_پل دختر و روستای دارایی

وضعیت برخی از مناطق بالاگریوه برای مسافران خطرناک توصیف شده و طغیان رودخانه کشکان باعث مسدود شدن مسیرهای افرینه، دمرود، گل گل و ممولان

انتهای پیام/م

جمعیت هلال‌احمر در آمادگی کامل قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.