حجت الاسلام علی صادقی از آمادگی شش آستان امامزاده در لواسان برای میزبانی از مسافران نوروزی در طرح آرامش بهاری خبر داد.

حجت الاسلام علی صادقی مدیر اوقاف لواسان در مورد اجرای طرح آرامش بهاری در آستان امامزادگان آن منطقه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت:به لطف الهی در مدت زمان کوتاهی که بنده در اوقاف لواسان مشغول به کار شدم، شش آستان امامزاده در این منطقه آماده میزبانی از مسافران نوروزی شده است. آستان امامزاده میرسلیم میگون، آستان امامزاده فضلعلی و آستان امامزاده عبدالله از جمله این اماکن است.

وی افزود:در تمام شش آستان، روحانیون آموزش دیده مستقر شده اند و در قالب خیمه‌های معرفت با مردم در زمینه‌های فرهنگی، روابط اجتماعی، شناخت مذاهب و مشاوره خانواده با مردم در ارتباط هستند.

 مدیر اوقاف لواسان گفت:کار شاخص در طرح آرامش بهاری اجرای مسابقات شاد و مفرح با رویکرد قرآنی برای کودکان و نوجوانان است که به رسم یادبود به آن‌ها هدایایی هم اهدا می‌شود.

حجت الاسلام صادقی در ادامه گفت:در طول شبانه روز، نماز جماعت در شش آستان برپاست. البته امکان اسکان موقت برای مسافران نوروزی هم در این امامزاده‌ها ایجاد شده است.

وی همچنین در انتها به رسالت طرح آرامش بهاری اشاره کرد و افزود:مقام معظم رهبری فرمودند که آستان امامزادگان باید محیطی آرامش بخش برای زائران و مجاوران باشد. ایام نوروز بهترین فرصت است که ما تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا مردم هرچه بیشتر با امامزادگان ما آشنا شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار