در آئین اختتامیه رویداد «چشمه به مناسبت غدیر ۱۴۰۳» برگزیدگان مسابقه «غدیر پربرکت من» جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

در آستانه برگزاری آئین اختتامیه رویداد «چشمه به مناسبت غدیر ۱۴۰۳» که از ساعت ۱۵ تا ۱۷ امروز در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود، مدیر اجرایی این رویداد در خصوص ویژگی‌های آن توضیح داد.

 الهام ونکی مدیر اجرایی رویداد «چشمه» گفت: در این مراسم که با حضور و سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه است، قرعه‌کشی مسابقه «غدیر پربرکت من» به عنوان یکی از سه مسابقه غدیری «چشمه» انجام شده و به برندگان آن ۱۴ سفر خانوادگی به مشهد مقدس اهدا خواهد شد. همچنین اجرای نماهنگ حلقه وصل، نقالی توسط یک نقال نوجوان و ارائه گزارش کار مجموعه «چشمه» در کنار چند برنامه متنوع دیگر، از برنامه‌هایی است که در آیین اختامیه اجرا خواهد شد.
وی درباره رویداد «غدیر ۱۴۰۳ چشمه» نیز عنوان کرد: «چشمه» عنوان مجموعه برنامه‌هایی بود که در ایام عید سعید غدیر امسال در بستر فضای مجازی تعریف شد. تلاش شد تا این رویداد و محتوا‌های ارائه شده در آن، نقش دستیار مردم و ارادتمندان به اهل بیت (ع) در فضای مجازی را ایفا کند. در این راستا، محتوا‌های رسانه‌ای موردنیاز مخاطبان در این مناسبت‌های مذهبی به آنها ارائه می‌شود تا در صفحات شخصی و کانال‌های فضای مجازی منتشر کنند و یا به صورت چاپ شده در محافل و هیئات استفاده شود. البته عید غدیر امسال، آغاز این حرکت بود و ان‌شاالله «چشمه» در مناسبت‌های دیگر که اولین آن ایام محرم است به این اقدامات فرهنگی ادامه خواهد داد.

مدیر اجرایی رویداد «چشمه» ادامه داد: نماهنگ ۶ زبانه «حلقه وصل»، تولید و انتشار حدود ۱۰۰ «ریلز» برای استوری، ۶۰ «ریلز» شعرخوانی، چندین «آبجکت موشن» و موشن گرافی با موضوع آداب غدیر و عید هدیه امید از جمله این تولیدات محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین باید به ۳۳ اینفوگرافی در موضوعات مرتبط با زندگی و سیره حضرت علی (ع) که با پشتوانه کار پژوهشی مستند تولید شده است اشاره کنم که همگی در سایت و کارافزار (اپلیکیشن) و درگاه‌های «چشمه» در پیام‌رسان‌های ایتا، روبیکا و بله ارائه شده و در این مدت کوتاه بیش از ۲ میلیون بازدید داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.