وزش تندباد، رعدوبرق و بارش رگبار باران که در برخی نقاط استان بوشهر از سحرگاه امروز آغاز شده، همچنان ادامه دارد، اما به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر مشکلی ایجاد نکرده است.

قاسم قائدی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: سحرگاه امروز در بوشهر و اکنون هم در دیلم و گناوه وزش تندباد را داریم و رگبار باران هم در برخی نقاط در حال باریدن است.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاع‌رسانی‌هایی که از پیش صورت گرفته بود، مشکل خاصی تا کنون گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: مکان‌های ورزشی را از قبل برای اسکان مسافران آماده شده بود و آن‌هایی که در نقاط رو باز چادر برپا کرده بودند، به نقاط سرپوشیده مانند سالن‌های ورزشی هدایت شدند.

قائدی افزود: با وجود آمادگی سالن‌ها برای اسکان مسافران، برخی از آن‌ها در مناطق روباز باقی مانده‌اند و چادر‌ها را با پلاستیک پوشانده‌اند تا باران به آن‌ها آسیب نزند.

وی یادآور شد: از دهیاران و بخشداران خواسته بودیم که شرایط جوی را به اطلاع افرادی که در طبیعت هستند به ویژه عشایر برسانند تا برای پیشگیری از حوادث به مناطق امن بروند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اینکه استان‌های همسایه نیز شاهد بارش باران هستند، یکی از اتفاق‌هایی که ممکن است در ساعات آینده رخ دهد، ورود روان‌آب‌ها از آن استان‌هاست که امیدواریم با فعالیت‌های صورت گرفته مشکل خاصی در این زمینه به وجود نیاید.

قائدی گفت: طبق پیش‌بینی‌ها بارش رگبار باران، رعدوبرق و باد تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ک

وزش تندباد و بارش رگبار باران در استان بوشهر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.