مسئول بسیج ادارات سپاه ولیعصر (عج) پیش بینی کرد تا پایان تعطیلات نوروز، ۲۰ هزار بسیجی از مناطق عملیاتی و یادمان‌های سهدا استان بازدید نمایند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد حاتمی، مسئول بسیج ادارات سپاه ولیعصر (عج) گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون تعداد زیادی زائر بسیجی درقالب کاروان‌های راهیان نور به سمت خوزستان آمده اند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است.

وی بیان داشت: باتوجه به استقبال گسترده راهیان نور از یادمان‌های شهدا، پیش بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نوروز امسال میزبان ۲۰ هزار زائر بسیجی باشیم.

حاتمی در خصوص اقدامات بسیج ادارات سپاه خوزستان در حوزه راهیان نور تصریح کرد: اقدامات پشتیبانی از یادمان‌های فکه، شلمچه، طلائیه، هویزه و شهید هاشمی در بحث تامین آب از ابتدای ایام نوروز تاکنون در حال انجام است.

این مقام مسئول اظهار داشت: در بحث فضاسازی یادمان هور نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و پذیرایی روزانه از زائران در قالب ایستگاه‌های صلواتی در حال انجام است و روزانه در این یادمان میزبان ۴ هزار زائر هستیم.

مسئول بسیج ادارات سپاه ولیعصر (عج) افزود: کادر درمانی در یادمان‌های هور و چذابه به همراه خودروی اورژانس مستقر شده و ناوگان‌های عمومی نیز برای جابه جایی زائران در محل یادمان‌ها مستقر شده اند.

احمد حاتمی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم نیز از دیگر برنامه‌های زائران بسیجی ادارات کشور عنوان و بیان کرد: این اقدامات در دستور کار قرار گرفته و پس از ایام نوروز نیز این اقدامات جهادی ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: تمهیدات لازم برای میزبانی هرچه بهتر از کاروان‌های راهیان نور اندیشیده شده و در روز‌های اخیر شاهد حضور گسترده زائران در یادمان‌های استان به خصوص فکه، شلمچه، طلائیه و هویزه بوده ایم.

انتهای پیام/گ

مناطق عملیاتی خوزستان میزبان زائران

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.