استاندار قم بر ضرورت استفاده از ظرفیت افراد نیکوکار و نوعدوست برای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست ،استاندار قم در جلسه شورای زکات استان قم که با حضور آیت الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به شرایط اقلیمی استان گفت: با وجود محدودیت‌های قم در بخش کشاورزی، وضعیت پرداخت زکات به دلیل اعتقادات مذهبی مردم بسیار خوب است.

او با اشاره به همفکری، هماهنگی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی برای  استفاده از مبالغ پرداختی از سوی کشاورزان در بحث زکات افزود: باید وجوهات خیر مردم در مسیر صحیح استفاده شود و دستگاه‌های حمایتی برای  پشتیبانی حداکثری از نیازمندان، هم‌پوشانی داشته باشند.

استاندار قم همچنین همراهی خیرین با سیاست‌های حمایتی دولت را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: خیرین استان قم الگو و زبانزد در سطح کشور هستند.

او در بخش دیگری از سخنان خود، توانمندسازی دانش آموزان بی بضاعت را امری ضروری خواند و گفت: از محل کمک‌های مردمی باید برای پشتیبانی از اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا به ویژه دانش آموزانی که در زمینه تحصیل الکترونیکی دچار مشکل هستند، بهره گرفته شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار