استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های دولتی برای خدمت رسانی در حوادث احتمالی آماده‌اند و امکانات لازم برای اسکان اضطراری مسافران در همه شهرستان‌ها مهیا شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند عصر امروز در جلسه فوق‌العاده ستاد بحران استان بوشهر افزود: مکان‌های امنی برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر تعیین شده است.

وی با اشاره به تعیین مکان‌های دولتی و مذهبی برای اسکان مسافران نوروزی، ادامه داد: در صورت بروز مشکلات جوی، شهرداری، راهداری و پلیس راه باید مسافران نوروزی در مکان‌هایی که از قبل برای اسکان تعیین شده راهنمایی کنند.

استاندار بوشهر با تسلیت جان باختن برخی هموطنان در استان‌های گلستان و فارس در جاری شدن سیل، بیان کرد: باید به پیشگیری از بروز حادثه بیشتر توجه کرد زیرا که بروز برخی از بحران‌ها و مشکلات از قبل، قابل پیشگیری است.

گراوند گفت: برای بروز بارش باران، جلوگیری از مشکلات و بررسی امکانات لازم، ستاد بحران در استان و شهرستان‌ها تشکیل و آمادگی دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف بررسی شد.

او با تاکید بر فراهم کردن امکانات لازم برای جلوگیری از رخ دادن مشکلات، افزود: مدیران باید تمام وقت در استان حضور داشته باشند.

استاندار بوشهر همچنین با تاکید بر ارائه راهکار‌های لازم برای رونق تولید افزود: نامگذاری امسال به نام رونق تولید نشان از اهمیت حوزه اقتصاد و تولید است که همکاری همه مسئولان و مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این راستا مورد تاکید است.

گراوند، با اشاره به تردد ۴.۳ میلیون خودرو به استان بوشهر، بیان کرد: بوشهر به عنوان استانی گردشگرپذیر شناخته شده زیرا قبل از بارندگی‌ها تردد چهار میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو به این استان ثبت شده است و در صورت بروز مشکلات جوی با تمهیدات لازم، باید زمینه رفاه و آسایش مسافران فراهم شود.

وی با بیان اینکه نقاطی که احتمال بروز سیل است باید اطلاع رسانی شود، گفت: مناطقی که احتمال بروز سیل وجود دارد باید دستگاه‌های مسئول اطلاع رسانی کنند.

استاندار بوشهر با قدردانی از همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی، به ورود سامانه بارش‌زا در اواخر هفته اشاره کرد و افزود: برای فردا سه شنبه بارش باران در استان بوشهر پیش بینی شده که با همکاری مسافران و دستگاه‌های اجرایی و اداری از بروز مشکل جلوگیری می‌شودتا حادثه تلخی برای کسی رخ ندهد.

انتهای پیام/ک

فراهم شدن امکانات لازم برای اسکان اضطراری مسافران بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.