خواجه‌ای گفت: تا امروز کانکس‌هایی که در مسیر سیلاب منطقه سرپل‌ذهاب قرار داشت با همکاری نیرو‌های بنیاد مسکن جابه‌جا شدند.

جابه‌جایی کانکس‌ها در مسیر سیلاب از سوی بنیاد مسکنخواجه‌ای، رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده بنیاد مسکن استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تمام کانکس‌هایی که در مسیر سیلاب در منطقه سرپل‌ذهاب قرار گرفته بودند با همکاری نیرو‌های بنیاد مسکن جابه‌جا شدند، گفت: از روز گذشته بنیاد مسکن با تمام تجهیزات وارد منطقه سرپل‌ذهاب شده و کانکس‌هایی که در مسیر سیلاب قرار داشت و ممکن بود بر اثر سیل دچار آسیب شوند را جابه‌جا و به منطقه امن منتقل کرده است.

وی افزود: تا امروز ۴۰ کانکس به نقطه امن منتقل شده و برخی از کانکس‌هایی که با استفاده از دیوار حائل به یکدیگر متصل شده بودند و جداسازی آنها زمان‌بر بود که امیدواریم تا پایان امشب این کانکس‌ها را هم بتوانیم جابه‌جا کنیم.
بیشتر بخوانید: ۲۵ عملیات رفع آبگرفتگی منازل مسکونی و مغازه‌های تجاری انجام شد 
خواجه‌ای تصریح کرد: تمام ستاد‌های بازسازی در ایام نوروز فعال بوده‌اند و در این چند روز به دلیل بارندگی‌های شدید روند بازسازی کند شده است که امیدواریم به زودی بازسازی‌ را آغاز کنیم و در زمان گفته شده بتوانیم واحد‌های مسکونی مناطق زلزله زده را به بهره‌برداری برسانیم.

وی تأکید کرد: به‌ غیر از منطقه سر پل ذهاب هیچکدام از مناطق دیگر کرمانشاه دچار آسیب نشده بودند و این منطقه هم به دلیل آنکه در مسیر رودخانه قرار داشت دچار آسیب شد که با کمک نیرو‌های امدادی تمام کانکس‌ها جابه‌جا و به منطقه امن منتقل شده است.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: تمام ساکنان کانکس‌ها در سوله‌های ورزشی و پناهگاه‌های امن اسکان داده شده‌اند و با استقرار کانکس‌ها به زودی به کانکس‌های خود باز گردانده می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار