مهدی بابایی تهیه کننده برنامه «پل فروردین» ار همکاری با ژیلا صادقی در یک برنامه گردشگری خبر داد.

بابک حمیدیان امشب مهمان برنامه «پل فروردین» است / ادامه همکاری با ژیلا صادقی در شبکه دومهدی بابایی تهیه کننده ویژه برنامه عید نوروز شبکه دو «پل فروردین» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: برنامه ما همانطور که از قبل طراحی شده بود در سه فاز به تولید رسید که اجرای دو فاز بر عهده ژیلا صادقی و فاز سوم را محسن آزادی و نیما رئیسی بر عهده دارند.

وی بیان کرد: ژیلا صادقی یکی از مجریان با سابقه تلویزیون است و ما قصد داریم در برنامه‌های دیگر در شبکه دو با ایشان همکاری کنیم. در زمینه گردشگری و معرفی مناطق مختلف ایران قصد داریم با خانم صادقی برنامه‌های متفاوتی را در شبکه دو به روی آنتن ببریم.

بابایی درباره کار‌های انجام شده در این ویژه برنامه شبکه دو اضافه کرد: ما در برنامه ویژه سال تحویل با همکاری ستاد دیه توانستیم دو زندانی را آزاد کنیم که این کار در لحظات پایانی سال دل چند خانواده را شاد کرد. همچنین مستند‌های ویژه‌ای در این برنامه به تولید رسید که در ارتباط با موضوع سوریه و روز پدر بود. ما در طول این شب‌ها حدود ۲۰۰ کلاکت و آیتم تولید و پخش کردیم که در ویژه برنامه‌های نوروزی در نوع خودش کم نظیر است.

وی با اشاره به اینکه برنامه «پل فروردین» تا ۱۶ فروردین به روی آنتن خواهد رفت، تصریح کرد: ما در شب‌های نوروز مهمانان مختلفی را در برنامه خواهیم داشت که امشب بابک حمیدیان مهمان برنامه خواهد شد. برنامه ما هر شب حدود ساعت ۱۱ شب از شبکه دو به روی آنتن می‌رود که اجرای آن را نیما رئیسی و محسن آزادى بر عهده دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.