مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهرگفت: ۲۶۲ مصدوم تصادفات از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در حوزه این دانشگاه توسط نیرو‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

۲۶۲ مصدوم تصادفات نوروزی به بیمارستان منتقل شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمودرضا ناصح مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت: ۱۸۶ تصادف جاده‌ای و شهری از ۲۵ اسفند تاکنون در محدوده این دانشگاه رخ داد که متاسفانه ۲۶۲ مصدوم و هشت فوتی داشت.

وی ادامه داد: شمار تلفات انسانی حوادث رانندگی این مدت طرح نوروزی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۶۰ درصد افزایش داشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: همزمان با طرح نوروزی ۷۴ پایگاه اورژانس با ۵۱۳ نیرو در محدوده این دانشگاه فعال شد.

وی افزود: همچنین هفت ایستگاه سلامت و سه ایستگاه سیار اورژانس در جنوب سیستان و بلوچستان درحال ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

ناصح با اشاره به عمکرد اورژانس‌های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: ۱۶ هزار و ۴۱۴ نفر از ابتدای طرح نوروزی به اورژانس بیمارستانی این دانشگاه مراجعه کردند که ۱۴ هزار و ۸۶۷ نفر به طور سرپایی درمان و بقیه بستری شدند.

وی با اشاره به اخطاریه هواشناسی در خصوص جاری شدن سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: این دانشگاه برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی در آماده باش کامل بسر می‌برد.

انتهای پیام/ع

۲۶۲ مصدوم تصادفات نوروزی به بیمارستان منتقل شدند

برچسب ها: اورژانس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار