مدیرکل بهزیستی ایلام گفت:سال ۹۸ می‌تواند بهتر از سال ۹۷ باشد،چرا که نامگذاری امسال با عنوان رونق تولید، یاریگر بهبود وضعیت جامعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، زهرا همتی اظهار کرد: افزایش میزان تولید در کشور موازی با افزایش اشتغال و کاهش مشکلات نیازمندان است بهمین دلیل ما از جامعه هدف بهزیستی برای تولید با توجه به استعداد‌های ویژه این قشر دعوت کرده ایم.

مدیرکل بهزیستی ایلام افزود: ما در سال ۹۷ توانستیم ۶ هزار مددجوی پشت نوبت بهزیستی را تحت پوشش قرار دهیم و آنان را از خدمات مستمر بهزیستی در سال ۹۷ بهره‌مند سازیم.

نماینده ادارات بهزیستی کشور در ستاد شفاف سازی گفت: تمامی متقاضیان نگهداری در مراکز شبانه روزی بهزیستی اعم از معلولان و سالمندان را به این موسسات واگذار کرده ایم.

دکتر همتی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد معلولان مناطق روستایی را شناسایی کرده ایم از اقدامات پیشگیرانه این اداره کل در امر اعتیاد، طلاق، اختلالات روانی، غربالگری شنوایی و بینایی، پیشگیری از خودکشی، جمع آوری معتادان متجاهر و همچنین توسعه مراکز بهزیستی وخبر داد گفت: تاثیر اقدامات پیشگیرانه در درازمدت مشهود است.

 

انتهای پیام/ع

صحبت های مدیرکل بهزیستی ایلام در خصوص سال رونق تولید

برچسب ها: نوروز ، شعار سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.