به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره ارتباطات رسانهای شهرداری اصفهان، حامد سحاریان با اشاره به اینکه از آغاز بارندگیها در شهر اصفهان تا دو شب گذشته یک هزار و ۷۹۲ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان از سوی شهروندان و مسافران برقرار شد، اظهار کرد: بیشتر این تماسها در خصوص آبگرفتگی در خیابانها بود که کارشناسان ۱۳۷ مردم را راهنمایی کردند.
وی با بیان اینکه از روز ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا پنجم فروردین ماه سال جاری بیش از هفت هزار و ۷۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ از سوی مردم گرفته شده است، گفت: آمار تماسهای برقرار شده با اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی شش روز اخیر حکایت از افزایش بیش از ۵۰ درصدی تماسها نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: اداره ارتباطات مردمی شهرداری به روشهای مختلف ارتباط بین مردم و مدیران شهری را از طریق سامانه پیام صوتی، ۱۳۷و سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۱۳۷ برقرار کرده است.
سحاریان افزود: با توجه به شرایط جوی این روزها شهروندان و مسافران اصفهانی میتوانند از طریق ارتباط با اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان مشکلات خود در خصوص آبگرفتگی معابر را به کارشناسان ما اعلام کنند تا این موارد به نیروهای خدمات شهری و مدیریت بحران شهرداری اصفهان برای پیگیری اعلام شود.
تلفن ۱۳۷ به صورت دو شیفته و ۲۴ ساعته در ایام نوروز فعال است و در شرایط بارندگی اخیر نیز شیفتهای پاسخگویی این سامانه دو برابر شده است.