عوامل و دست اندرکاران برنامه طنز «قند پهلو» به منظور ارتقای روحیه ساکنان در مناطق سیل زده برنامه اجرا می کنند.

عوامل برنامه «قندپهلو» به میان می روند/اجرای برنامه در مناطق سیل زده کشوربه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مجری، داوران و طنزپردازان برنامه قند پهلو به منظور افزایش نشاط و ارتقاء روحیّه هموطنان سیل زده به مناطق سیل زده سفر و در کمپ‌های آسیب دیدگان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

سازندگان برنامه قندپهلو به زودی با هماهنگی نهاد‌های مسئول در سازمان صداوسیما و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی به اجرای برنامه در کمپ‌های آسیب دیدگان در مناطق سیل زده خواهند پرداخت.

پیش از این نیز در حادثه زلزله ابهر جمعی از دست اندرکاران این برنامه همراه با زنده یاد حسین محب اهری در جمع بازماندگان حادثه زلزله ابهر به اجرای برنامه پرداختند.

در حادثه سیل امسال نیز مجریان و طنزپردازان دست اندرکار قند پهلو ضمن همدردی با حادثه دیدگان سیل اخیر و اختصاص بخشی از دستمزد خود به جمعیت هلال احمر کشور برای کمک به این عزیزان در جمع هموطنان خود حضور به هم میرسانند.

سری هشتم «قند پهلو» محصول گروه مهارت‌های شبکه آموزش سیماست که در ایام نوروز هرشب ساعت ۲۳ از شبکه هفت سیما به تهیه کنندگی امیرقمیشی و میثم تربتی و با اجرای رضا رفیع روی آنتن می‌رود و شهرام شکیبا و ناصر فیض داوران برنامه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار