مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای اذربایجان غربی گفت:بیش از پنج میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده‌های آذربایجان غربی ثبت شد.

ثبت بیش از پنج میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده های آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ارسلان شکری مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای اذربایجان غربی با اشاره به ثبت بیش از پنج میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان گفت: از این میزان تردد ثبت شده ۹ درصد سهم وسایل نقلیه سنگین با سرعت متوسط ثبت شده ۷۷ کیلومتر برساعت است و ۷/۶ درصد از مجموع تردد‌های محور‌های ارتباطی استان با تخلف همراه بوده است.

ارسلان‌شکری تعداد خودرو‌های ورودی و خروجی استان را در مجموع بیش از یک‌میلیون تردد برشمرد و افزود: ساعت اوج تردد درجاده‌های اذربایجان غربی ۱۷ تا ۱۸ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اذربایجان غربی عنوان کرد: در ۲۴ ساعته گذشته در تردد‌های درون استانی محور‌های سرو، ارومیه، ارومیه-سرو مهاباد - ارومیه و در مبادی ورودی و خروجی استان ملکان - میاندواب و بالعکس، سقز -بوکان و بالعکس و تبریز -ارومیه و بالعکس بیشترین تردد را داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اذربایجان غربی گفت: تردد در جاده‌های استان توسط ۸۸ دستگاه دوربین به صورت آنلاین ثبت می‌شود.
 
انتهای پیام/م

 

افزایش تردد مسافر در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.