مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: از ۲۷ اسفندماه ۹۷ تا ۶ فروردین جاری، یک میلیون و ۷۵۰ نفر مسافر به استان کرمان سفر کرده که ۲۶ تا ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   غلامرضا فرخی؛ مدیر کل میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری استان کرمان صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: کرمان پهناورترین استان کشور و دارای تنوع آب و هوایی و فرهنگ‌هاست.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مشکلی در استان کرمان از بابت نحوه اسکان به گردشگران و مشکلات ناشی از بارندگی‌ها و وقوع سیل را نداشته ایم، افزود: یک تیم کامل درمیراث فرهنگی استان کرمان تشکیل داده ایم اگر سیل یا حادثه‌ای در منطقه‌ای از استان رخ دهد فورا برای اسکان و ساماندهی مسافران ورود پیدا کنند.

فرخی با بیان اینکه با دستور استاندار، میراث فرهنگی و آموزش و پرورش و تربیت بدنی برای اسکان مسافرانی که در پارک‌ها مستقر بودند اعلام آمادگی کردند بیان کرد: کرمان جزو سه استانی است که برای اسکان مسافران سیل‌زده معرفی شده و در این راستا تمهیدات لازم را پیش بینی کرده ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه از ۲۷ اسفندماه ۹۷ تا ۶ فروردین ماه سال جاری، یک میلیون و ۷۵۰ نفر مسافر به استان کرمان سفر کرده که ۲۶ تا ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است افزود: بیشترین بازدید در این ایام مربوط به باغ شاهزاده ماهان، حمام گنجعلیخان، ارگ بم، باغ فتح آباد و منطقه شهداد بوده که بیشترین استقبال را داشتند.
انتهای پیام/ی

استقبال فراوان از باغ شاهزاده ماهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار