مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی فارس گفت: بیش از ۴ هزار تن سیب و پرتغال در طرح تنظیم بازار ویژه نوروز در استان فارس توزیع شد.

توزیع ۴ هزار تن میوه طرح تنظیم بازار در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هدایت الله رحیمی مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: در تمامی شهرستان‌های استان عرضه میوه طرح تنظیم بازار تا پایان فروردین ادامه دارد و شهرستان شیراز و مرودشت بیشترین سهم را در میان شهرستان‌های استان فارس در این طرح داشته اند.

وی تصریح کرد: سایر اقلام توزیع شده در طرح تنظیم بازار بیش از ۷۰۰ تن مرغ گرم به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و ۲۰۰ تن مرغ یخ زده به قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح استان فارس توزیع شده است.

رحیمی با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز یخ زده متغیر است، افزود: ۲۰۰ تن گوشت یخ زده در فارس توزیع شد که با توجه به بسته بندی این گوشت‌ها قیمت گذاری از ۲۹ هزار تومان آغاز و به ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر کیلو گرم می‌رسد و بیش از ۱۰۰ تن گوشت گرم نیز در استان توزیع شده است.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی فارس با اشاره به توزیع شش هزار و ۵۰۰ تن شکر در ماه‌های بهمن و اسفند در استان اضافه کرد: تا پایان سال ۹۷ بیش از سه هزار تن برنج به صورت تعاونی در استان توزیع و ذخیره سازی شده و اگر شرایطی به وجود آید که نیاز به عرضه برنج به صورت تعاونی باشد در کوتاه‌ترین زمان توزیع برنج نیز آغازمی‌شود.

وی اظهار کرد: عرضه میوه تنظیم بازار ویژه نوروز از ۲۵ اسفندماه در شهرستان‌های استان فارس آغاز شد و بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت عرضه هر کیلو گرم سیب در طرح تنظیم بازار ۶ هزار تومان و پرتقال به قیمت هرکیلوگرم ۴ هزار تومان در این طرح عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ت

توزیع میوه طرح تنظیم بازار در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار