استاندار کردستان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل و موفقیت وی را در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را تبریک گفتند.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت : استاندار کردستان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اهدای لوح تقدیری از هوتن شکیبا بازیگر سینما و تلویزیون و هنرمند حوزه تئاتر تجلیل و موفقیت این هنرمند در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را تبریک گفتند.

این لوح تقدیر که به امضای استاندار و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان رسیده است، امروز (٧ فروردین) مصادف با روز ملی هنر‌های نمایشی به هوتن شکیبا از هنرمندان حوزه تئاتر و سینما کشور اهدا شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در دیدار با این هنرمند تلاش و فعالیت وی را ارج نهاد و اظهار کرد: استان کردستان هنرمندان سرآمد و خوبی در حوزه‌های مختلف دارد که عرصه تئاتر و هنر‌های نمایشی یکی از این حوزه هاست.

جلال قلعه شاخانی، هوتن شکیبا را یکی از هنرمندان خوب و نام آور کرد برشمرد که وجودش افتخاری برای استان است.

وی در ادامه این دیدار با اهدای لوح تقدیری، از این هنرمند حوزه تئاتر و سینما کشور قدردانی کرد.

لازم به ذکر است انجمن هنر‌های نمایشی استان کردستان و مدیر هنرستان هنر‌های زیبا سنندج نیز در این دیدار هر کدام با اهدای لوح سپاسی از هوتن شکیبا قدردانی کردند.

هوتن شکیبا در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر موفق بع دریافت سیمرغ بلورین در بخش بهترین بازیگری مرد این جشنواره شد.

انتهای پیام/ع

تقدیر استاندار و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از هوتن شکیبا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.