معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با آغاز به کار کشتارگاه صنعتی بهین گوشت، نیاز گوشت گرم منطقه و استان تأمین خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروندگفت: در سال رونق تولید، اولین محموله دام زنده که شامل ۱۳هزارو پانصد رأس می باشد از کشور رومانی وارد کشتارگاه صنعتی خرمشهر شد.

وی افزود: با شروع ذبح این احشام، نیاز استان و شهرستان های آبادان، خرمشهر، مینوشهر، اروندکنار و چوئبده و بخشی از سایر استان ها تأمین خواهد شد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: در همین راستا روز گذشته ده تن گوشت گرم گوسفندی از طریق این کشتارگاه میان شهرستان های خرمشهر و آبادان با قیمتی معادل هر کیلو ۴۳ هزارو پانصد تومان، توزیع شد.

موسوی گفت:  این اتفاق باعث خواهد شد قیمت گوشت گرم تا حدودی تعدیل پیدا کند؛ چراکه به مرور زمان وقتی این کشتارها انجام و گوشت وارد بازار شود، قطعا در تعدیل قیمت ها موثر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به ورود این محموله و محموله های بعدی به این کشتارگاه، قطعا در بحث تنظیم بازار گوشت، سال خوبی را خواهیم داشت.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروندگفت: با رونق تولید در کشتارگاه صنعتی بهین گوشت، برای ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده که شامل قصاب، نیروهای حراستی، نیروهای فروش، خدمات رانندگان، عوامل توزیع و فروش می شود و امیداریم این اتفاق سرآغاز خوبی برای رونق دیگر واحدهای تولیدی در منطقه آزاد اروند باشد.

انتهای پیام/ د

کشتارگاه صنعتی مناطق آزاد کشور در اروند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.