مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: رونق خدمات گردشگری را به پیروی از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید در دستور کار قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز افزود: رونق خدمات گردشگری را به پیروی از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: متولیان اصلی حوزه گردشگری فعالان بخش خصوصی در این حوزه هستند  و در این راستا ما مدیریت بخش گردشگری استان را در سال جدید به متولیان این حوزه می سپاریم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه سرعین به عنوان قطب گردشگری در کشور در سطح بین‌ المللی مطرح است، گفت: نیازمند ارتقاء سطح خدمات کیفی و کمی در حوزه گردشگری در شهر سرعین هستیم.

فلاحی بیان کرد: سپردن مدیریت بخش گردشگری به تشکل‌ های حرفه ای در این حوزه تجربه موفقی در سطح دنیا است و ما نیز می توانیم این تجربه را در سطح استان داشته باشیم.

وی افزود: وظیفه ارگان های دولتی سیاست گذاری و نظارت بر انجام امور است و ما سعی خواهیم کرد از این طریق کمک حال بخش خصوصی باشیم.

انتهای پیام/ع

سرعین قطب گردشگری در کشور است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.