مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تا روز هشتم فروردین ماه ۹۸، ۴۵ هزار و ۶۶۴ نفر روز میهمانان فرهنگی در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اردبیل مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: امسال نسبت به سال‌های گذشته با استقبال مناسب فرهنگیان مواجه شدیم و تا روز هشتم فروردین ماه، ۱۷ هزارو ۱۳۳ نفر در قالب ۴ هزارو ۷۵۹ خانوار در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اردبیل مستقر شدند که رضایت‌مندی مناسبی از نحوه ارائه خدمات داشتند.

وی خاطرنشان ساخت: در روز هشتم بهار بیشترین پذیرش از استان آذربایجان شرقی و نیز در پایگاه اسکان ناحیه یک بیشترین میهمان فرهنگی پذیرش شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: طبق روال سال‌های گذشته برای استقبال و پذیرش میهمانان فرهنگی در استان اردبیل اقدامات لازم را انجام داده و در این راستا ۹۲ واحد آموزشی در ۱۹ منطقه آموزش و پرورش استان اردبیل ساماندهی شده است.

ناصری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان اردبیل رتبه ۲ کشور را در پذیرش میهمانان فرهنگی در ایام تابستان سال گذشته کسب کرد، گفت: در کنار آموزش و پرورش استان اردبیل سازمان‌هایی مانند استانداری، میراث فرهنگی، شهرداری مرکز و شهرداری شهرستان‌های نیز در این رابطه کمک شایانی کردند.

انتهای پیام/ح

پذیرش میهمانان فرهنگی در استان اردبیل

برچسب ها: فرهنگیان ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.