مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از مشارکت ۳ هزارنفراز جوانان و نجاتگران در اجرای طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر از خدمات طرح‌های نوروزی هلال احمر استان بهره‌مند شدند، گفت: بیش از ۱۰ هزارنفر روز عضو هلال احمر در سطوح مختلف در اجرای طرح‌های نوروزی امسال مشارکت دارند.

وی افزود: طرح نوروزی امسال هلال احمر در راستای خدمت رسانی بهینه و تسهیل شرایط برای حضور گردشگران با محور تقویت نشاط اجتماعی اجرا می‌شود.

اکبری گفت: حدود سه هزار نفراز جوانان و امدادگران ونجاتگران در طرح امدادونجات نوروزی امسال آموزش دیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: امسال جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح ملی امدادو نجات نوروزی با ۱۰۲ پایگاه و پست ثابت و سیار امداد ونجات و ایمنی و سلامت به میهمانان و مسافران نوروزی خدمت رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به تمهیدات گسترده این جمعیت برای نوروز امسال، گفت: در اجرای طرح امداد و نجات علاوه بر پایگاه ثابت و سیار، ۷۵ پست سیار موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت‌های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

وی گفت: طراحی ربات تلگرامی رسام راهنمای سفر ایمن مازندران و طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن نجات هلال احمر با قابلیت پاسخگویی سریع به نیاز‌های امدادی گردشگران در هرمکان و زمان و همچنین فعالیت سامانه ارتباطی ۱۱۲ ندای امداد که بصورت شبانه روزی فعال است و استفاده از تیم سحاب سامانه حرکت‌های امدادی بشردوستانه از جمله تدابیر هلال احمر استان برای خدمت رسانی مطلوب به مسافرین نوروزی است.

انتهای پیام/آ

پیشتازی هلال احمر مازندران درخدمت رسانی به میهمانان نوروزی

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.