مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: مه گرفتگی برخی از راه‌های این استان را فرا گرفته و باعث کاهش دید افقی تا عمق ۱۵۰ متر شده است.

مه گرفتگی وکاهش دید در برخی محور‌های کردستان به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دانش زندی گفت:مه گرفتگی از پدیده‌های فعلی جوی در جاده‌های استان است که بیشتر در گردنه‌ها و مناطق مرتفع وجود دارد که بیشترین میزان آن در محور دیواندره - بیجار با دید افقی حداکثر ۱۵۰ متر است.

وی بااشاره به استمرار بارش‌ها و وضعیت راه‌های استان گفت: در حال حاضر مسیر مریوان ـ. سقز بارش برف وجود دارد و تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
وی افزود: در محور سنندج - همدان در محدوده گردنه صلوات آباد نیز مه نسبتا غلیظی وجود دارد که دید افقی در این محور را به کمتر از ۵۰۰ متر رسانده است.
وی افزود: در گردنه مارانی محور سروآباد ـ. کامیاران و تقریبا در تمامی محور‌های استان بارش برف وجود دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: تمام محور‌های اصلی و فرعی استان بجز گردنه تته در حال حاضر باز، ولی تردد در آن‌ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تردد در تمامی محور‌های استان بدون هیچ مشکلی در جریان است اضافه کرد: بارش پراکنده باران در تمامی مسیر‌ها با عث لغزندگی در برخی نقاط شده است و در تنها در محور سنندج - مریوان بارش باراه همراه با بارش برف به صورت خفیف است.

گفتنی است؛ از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر عملیات برفروبی در سطح محور‌های اصلی و فرعی استان انجام شده است.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: حوادث ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.