رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت:واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور " ایرانشهر –بزمان "، یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.

۴ کشته و مجروح در واژگونی پژو ۴۰۵سرهنگ یداله ستوده  رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:   یک فقره تصادف فوتی در محور بزمان به ایرانشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت و راننده و ۲ سرنشین دیگر آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهر ایرانشهر منتقل شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این که کارشناس پلیس راه علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده، گفت: با توجه به ترافیک روان در محور‌های مواصلاتی جنوب استان سیستان و بلوچستان از رانندگان درخواست می‌شود با رعایت سرعت مطمئنه و هوشیاری کامل در سطح جاده رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/ع

۴ کشته و مجروح در واژگونی پژو ۴۰۵

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار