امامی امین از تشدید نظارت مستمر بر عرضه گوشت سفید مرغ در بازار با هماهنگی و همکاری دادستانی و جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ضمن اشاره به وضعیت افزایش نرخ پیاز و سیب زمینی در بازار، اظهار کرد: ممنوعیت صادرات محصولات پیاز و سیب زمینی جهت تنظیم بازار از ۱۵ اسفند سال گذشته لغایت ۱۵ فروردین ماه سال جاری از پیش اعلام شده، اما متاسفانه شاهد خروج غیرقانونی و قاچاق این محصول از کشور هستیم.

وی افزود: در همین رابطه، نامه‌ای به وزارتخانه ارسال و خواستار نظارت و کنترل بر این مسئله شدیم که امیدواریم با اقدامات صورت گرفته بعدی، شاهد کنترل این روند و کاهش قیمت این دو محصول سبد خانوار مردم در بازار باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، همچنین در ادامه، اشاره‌ای نیز به بحث کنترل قیمت مرغ در بازار داشت و خاطرنشان کرد: بدون شک هرگونه افزایش در نرخ این فرآورده، تخلف محرز به حساب آمده و در همین باره نیز، نظارت‌ها در میدان بهمن تهران افزایش یافته است. همچنین با هماهنگی و همکاری دادستانی و جهاد کشاورزی، این نظارت تشدید شده و به صورت منظم و مستمر تداوم خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: واسطه‌ها بازار مرغ را خراب کرده‌اند


امامی امین تصریح کرد: در شرایط کنونی، برای عرضه گوشت سفید مرغ، کف قیمت ۱۳ تا ۱۴ هزارتومانی را انتظار داریم. ضمن اینکه، عرضه مرغ منجمد و گرم در سطح استان افزایش یافته و هیچ نگرانی درخصوص تامین این کالای اساسی سبد خانوار مردم وجود ندارد.

وی گفت: نظر به تأمین گوشت سفید استان تهران از استان‌های شمالی و با توجه به بروز حوادث سیل اخیر در استان‌های گلستان و مازندران، اندکی با مشکلات تردد و انتقال این محصولات به پایتخت مواجه بودیم که اکنون این موانع نیز به مرور مرتفع شده و مشکلات مذکور حل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
من نميدونم چرا كسي نميپرسه پس چرا تخم مرغ صف نداره و راحت ميشه خريد
آخرین اخبار