مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: کلیه اماکن و خوابگاه ورزشی در سطح استان با پیگیری‌های مکرر دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در اختیار ستاد مدیریت بحران کردستان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: کلیه اماکن و خوابگاه ورزشی در سطح استان با پیگیری‌های مکرر دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در اختیار ستاد مدیریت بحران کردستان قرار خواهد گرفت.

 حامد جولائی افزود: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان طی تماس تلفنی با مدیر کل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد، دستگاه ورزش و جوانان استان طبق هشدار‌های آتی سازمان هواشناسی با ستاد مدیریت بحران همکاری کنند و کلیه اماکن و خوابگاه‌های ورزشی در اختیار این ستاد قرار گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت، هیات‌های ورزشی استان و مدیران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد کردستان در صورت هرگونه بحران احتمالی آمادگی خود را به آسیب دیدگان اعلام کرده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان به جمع آوری کمک‌های جامعه ورزشی استان برای مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: هیات‌های کوهنوردی، نجات غریق و قایقرانی کردستان آمادگی خود را نیز برای حضور در مناطق سیل زده اعلام کردند.

حامد جولایی ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده و تسلیت به بازماندگان حادثه سیل اخیر در استان‌های مختلف کشور گفت: برخی از استان‌های کشور پس از بارش‌های اخیر دچار سیل زدگی و بحران شدند که در این راستا هیات‌های ورزشی کردستان و سازمان‌های مردم نهاد استان به صورت خود جوش در حال جمع آوری کمک برای مردم مناطق سیل زده هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: به دنبال هشدار وقوع سیل در کردستان نیز در روز‌های آتی به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان کردستان دستور داده شده تا تمامی سالن‌های ورزشی را در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار دهند.

وی در پایان افزود: در همین راستا صحبت‌هایی با هلال احمر کردستان نیز انجام شده است که چادر‌های این سازمان در سالن‌های ورزشی استان برای اسکان میهمانان نوروزی در مواقع بحران نصب شود.

انتهای پیام/ع

اماکن و خوابگاه‌های ورزشی کردستان در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار می‌گیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.