مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان از خسارت ۶ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات آب استان خبرداد.

خسارت ۶ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات آب لرستانکرموند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: در سیل اخیر استان به تأسیسات ما در شهرستان پلدختر بالغ بر ۶ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

وی افزود: بیشترین خسارت ما در شهر پلدختر بوده است وبا توجه به اینکه ما ماه‌های قبل از سیل داشتیم تمهیداتی اتخاذ کرده بودیم که باعث جلوگیری از قطع آب در شهر پلدختر شد، اما در شهر معمولان علیرغم اینکه پیش‌بینی های صورت گرفته شدت سیل به حدی بود که  خط انتقال ما را در مقطع تونل‌های شهر قطع کرد.

وی ادامه داد: ما طی ۴۸ ساعت تلاش کردیم که به شهر وارد شویم، ولی متاسفانه به دلیل قطع راه‌های ارتباطی موقعیت نبود به محض اینکه مسیر را همکاران ما در راه باز کردند توانستیم تجهیزات را وارد کنیم و طی و طی کمتر از ۴۸ ساعت خط اصلی خط را وصل کردیم.

کرموند گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی در طی روز‌های آینده که از سیل شدید دیگری خواهیم داشت بیشتر این تمهیدات را اتخاذ کرده ایم که شبکه دوباره دچار آسیب نشود و بتوانیم مدیریت کنیم و اجازه ندهیم که آب شهر قطع شود.

انتهای پیام/م

سیل۶ میلیارد تومانی به تاسیسات آب لرستان خسارت واردکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.