سرپرست فدراسیون والیبال گفت: جامعه والیبال در سال رونق تولید با استفاده از تولیدات داخلی در سطح تیم های ملی پیش قدم شعار سال شده است.

داوری: استفاده از تولیدات داخلی اتفاقی مبارک در والیبال ایران بودافشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت: سال ۹۸ سال رونق تولید نام دارد و فدراسیون والیبال در حالی با این شعار به جلو حرکت می‌کند که جامعه والیبال ایران بخشی از این شعار را تحقق بخشیده و در تلاش است تا با حمایت از تولید کنندگان داخلی بخش دیگر باقی مانده را نیز عملی کند.

او تصریح کرد: تولید داخلی بحثی مهم در هر جامعه است به همین دلیل فدراسیون والیبال از سال‌های گذشته از لباسی برای ملی پوشان والیبال استفاده کرده،که تولید داخل بوده است. لباس‌های ملی پوشان والیبال آقایان و بانوان ما حاصل تلاش یک تولید کننده داخلی است.

عرضه تولیدات ایران در فضای جهانی کار بسیار ارزشمندی است

داوری ادامه داد: تولید کنندگان لباس‌های ورزشی والیبال برای عرضه محصولاتشان به بازار نیاز به تاییده فدراسیون جهانی والیبال دارند. تولید کنندگان پس از گرفتن تاییده از فدراسیون جهانی مبلغ ۳۰/۰۰۰ یورو به عنوان حق عضویت به فدراسیون جهانی والیبال می‌دهند تا به عنوان یک برند اجازه فعالیت اقتصادی را در والیبال امروز دنیا پیدا کنند.

او افزود: خوشبختانه برای جامعه والیبال ایران نیز چنین اتفاقی از چندین سال پیش رخ داده است و تولید ملی کشور ما توانست با بالا بردن کیفیت پوشاک ورزشی در سطح بین المللی تاییده فدراسیون جهانی را به دست آورد و حامی پوشاک تیم‌های ملی آقایان و بانوان در رده‌های سنی مختلف باشد. رقابت تولید در فضای جهانی اتفاق پسندیده‌ای بود که برای والیبال کشور ما رقم خورد و خوشبختانه ما را به یک برند ممتاز تبدیل کرد به طوری که تولیدات والیبال ایران به سایر کشور‌ها عرضه شده است و ملی پوشان ما نیز از کیفیت جنس این لباس‌ها بسیار راضی هستند.

سرپرست فدراسیون والیبال افزود: تجهیزات و دستگاه‌هایی مانند میله و تور والیبال با تلاش تولید کنندگان داخلی می‌توانند خیلی زود به یک کالای ملی تبدیل شوند، اما در بحث توپ‌های والیبال هنوز فاصله زیادی با استاندارد جهانی داریم. از لحاظ ویدئو چک نیز یک تولید کننده ایرانی یک ویدئو چک ساخت ملی را طراحی کرده است، به همین دلیل فدراسیون والیبال با تمام توان باشگاه‌ها را تشویق به استفاده از این ویدئو چک ایرانی می‌کند.

داوری در پایان گفت: فدراسیون والیبال ایران با تمام توان به حمایت از تولیدات داخلی می‌پردازد و این تلاش را می‌کند تا در همه جا کالای ایرانی مورد حمایت و مصرف تمامی افراد مشغول در حوزه والیبال قرار گیرد.


بیشتر بخوانید:

فائزی: سال ۹۷ برای والیبال ایران خوب نبود

شعبانیان: لیگ پر حاشیه ای را در سال ۹۷ تجربه کردیم

کارخانه: نیمی از موفقیت ورزش را مدیون رسانه‌ها هستیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار