برنامه‌های شاد، با نشاط و متنوع ویژه مهمانان نوروزی در شهرستان خاش در حال برگزاریست.

اجرای با نشاط برنامه‌های فرهنگی ویژه نوروز در خاشبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالمجید تمندانی شهردار خاش  اظهار داشت: در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری این شهرستان ویژه برنامه‌های متنوع و جذاب فرهنگی و هنری با هدف ماندگار ساختن مهمانان و گردشگران نوروزی در حال برگزاریست.

عبدالمجید تمندانی افزود: گروه‌های مختلف موسیقی محلی در سیاه چادر‌های ویژه استقبال، پذیرایی و راهنمایی مسافران نوروزی در جوار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) پلیس راه، اسکل آباد، ایرندگان، کوشه، تمندان و ... به اجرای برنامه‌های شاد و خاطره انگیز می‌پردازند.

وی بیان کرد: مردم خاش و گردشگران از دیگر شهر‌های سیستان و بلوچستان و کشور با رفتن به تفتان و ارتفاعات همجوار لحظات خوشی را سپری می‌کنند.

شهردار خاش گفت: با رویش گیاهان خوراکی و داروئی، با نشاط شدن مراتع و فراهم شدن زمینه برای چرای دام ها، جاری شدن آب در رودخانه‌ها و پر آب شدن چاهها، قنوات و چشمه سار‌ها امید به زیستن و بهره گرفتن از مواهب خدادادی افزایش یافته است.

وی افزود: مردم شهری و روستایی خاش با مراجعه به طبیعت علاوه بر تامین نیاز‌های خود بسیاری از گیاهان خوراکی و داروئی را به قصد فروش در بازار این شهرستان عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اجرای با نشاط برنامه‌های فرهنگی ویژه نوروز در خاش

برچسب ها: نوروز ، شهرداری خاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار