جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران دشت آزادگان با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان دشت آزادگان با حضور شریعتی استاندار خوزستان، سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان، هزاریان فرماندار دشت آزادگان، رضایی مدیر کل راه و شهرسازی و دیگر مدیران استانی در محل فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد.

شریعتی استاندار خوزستان در این جلسه در جریان اقدامات پیشگیرانه انجام شده در این شهرستان برای مقابله با تهدید وقوع سیل قرار گرفت.

استاندار خوزستان با تاکید بر آماده باش کلیه نیروها و دستگاههای اجرایی برای مقابله با بحران افزود: باید تمهیدات لازم قبل از وقوع حوادث احتمالی صورت پذیرد حفظ سلامتی و حفظ جان مردم اهمیت زیادی دارد و باید به گونه ای برنامه ریزی نماییم که به تمامی شهرها و روستاهای شهرستان آسیبی وارد نشود .

فرماندار دشت آزادگان در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نمود و افزود تمامی دستگاه های اجرایی و دستگاه های خدمات رسان در آماده باش کامل هستند و بیان داشت: با توجه به بارشهای مداوم چند روز اخیر و همچنین افزایش دبی آب رودخانه کرخه، کلیه دستگاه های خدمات رسان، با تمام ظرفیتها و امکانات موجود به صورت آماده باش درآمده و اطلاع رسانی عمومی در خصوص خطرات احتمالی جاری شدن سیل به مسافرین و اهالی محترم شهرستان صورت گرفته است .

انتهای پیام/ ن

جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران

برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.