فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر، سال گذشته در استان خبر داد.

کشف بیش از ۶ هزار کیلو انواع مواد مخدر در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: در همین زمینه ۷۰ باند مواد مخدر منهدم و بیش از ۱۹ هزار مصرف‌کننده و توزیع‌کننده خرد مواد دستگیر شده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی کشفیات کالای قاچاق در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن افزود: ارزش کالا‌های کشف شده ۱۹۰ میلیارد تومان بود.

کامرانی با بیان اینکه سال گذشته در حوزه مبارزه با قاچاق کالا ۴ هزار نفر دستگیر شدند افزود: امسال نیز مقابله با کالای قاچاق در صدر برنامه‌های مجموعه انتظامی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان مبارزه با مواد مخدر را یکی از کاروی‍ژه‌های اصلی ناجا دانست و با اشاره به کشف بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر گفت: در همین راستا ۷۰ باند مواد مخدر منهدم شده

وی با اشاره به اینکه برخورد قاطع با پدیده مواد مخدر نیازمند همراهی مردم و آگاهسازی فرزندان توسط خانواده‌هاست افزود: ورود مواد مخدر به کشور توسط استکبار با یک حربه سیاسی و به منظور نابودی جوانان و آینده‌سازان این مملکت انجام می‌شود.

کامرانی‌صالح از آموزش نحوه ساخت مواد مخدر صنعتی در فضای مجازی سخن به میان آورد و تأکید کرد: اگر فرزندان خود را آگاه نکنیم آشپزخانه‌های منازل ما تبدیل به مرکز تولید مواد مخدر و روانگردان می‌شود گفت:

انتهای پیام/ د

بیش از ۶ هزار کیلو انواع مواد مخدر در همدان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.