مدیرکل اموال و املاک استان گلستان گفت: مرحله دیگری از کمک‌های غیرنقدی و نقدی بنیاد مستضعفان به استان گلستان اختصاص یافت.

ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی بنیاد مستضعان به سیل زدگانبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بنیاد مستضعفان؛ حسن خسروی، مدیرکل اموال و املاک استان گلستان در پی دستور محمد سعیدی‌کیا، ریاست بنیاد مستضعفان مبنی بر همکاری با ستاد بحران استان‌ها و نیاز‌های اعلام شده ستاد مذکور، مرحله دیگری از کمک‌های بنیاد مستضعفان در بین سیل زدگان استان گلستان توزیع شد.

بنابر این گزارش در این مرحله سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان محموله‌ای شامل ۱۵۰۰ جفت چکمه، ۱۲۰ هزار بطر آب معدنی، ۲۲۰ جلیقه نجات برای کمک به افزایش کار آیی شناور‌های امداد رسان منطقه، ۳۰۰۰ تخته موکت فرش برای اسکان موقت، ۱۰۰۰ عدد بیل، یک‌هزار دستگاه چراغ قوه ضد آب و ۳۰۰۰ عدد باطری مربوطه با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان گلستان در بین سیل زدگان توزیع کرد.


بیشتر بخوانید: عملیات آواربرداری در مناطق سیل زده گلستان آغاز شد/ تأمین رایگان سیمان تمام واحد‌های مسکونی از سوی بنیاد مستضعفان 


این گزارش می‌افزاید: با توجه به درخواست فوری ستاد مدیریت بحران، از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مبلغ یک میلیارد ریال نقدی به حساب مدیریت بحران استانداری گلستان واریز شد تا امکان پرداخت هزینه‌های غیرمتعارف که سر فصل صریح و مشخص و ردیفی در بودجه ندارند ممکن شود.

مدیر کل اموال و املاک استان تصریح کرد کارکنان بنیاد مستضعفان در استان گلستان در بخش‌های مختلف در کنار مردم آسیب دیده استان گلستان با توجه به ماموریت‌های محوله مدیران ارشد بنیاد مستضعفان خدمات خود را به صورت مستمر ارایه خواهند داد.

انتهای پیام/


کمک‌های بنیاد مستضعفان همچنان به مناطق سیل زده ارسال می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار