رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: کنجاله سویا با قیمت مصوب دولتی در اختیار مرغداران متقاضی قرار خواهد گرفت.

کنجاله سویا با قیمت مصوب دولتی در اختیار مرغدارانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری در جلسه‌ای که به منظور کنترل قیمت مرغ در استان، با حضور معاون بهبود تولیدات دامی سازمان و جمعی از مسئولین برگزار شد گفت : براساس دستورالعمل ابلاغی، مرغداران استان می‌توانند با قیمت مصوب دولتی کنجاله سویا را خریداری کرده و مرغ را با قیمت مصوب تنظیم بازار به مصرف کننده عرضه کنند.

وی تاکید کرد: مرغداران به ازای ۱۶۰۰ گرم کنجاله سویا (باقیمت مصوب دولتی) باید یک قطعه مرغ حداکثر ۴۵ روزه با وزن زنده ۲.۵ تا ۲.۶ کلوگرم با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه کنند.

جعفری با بیان اینکه در چند ماه گذشته تقاضا برای مصرف مرغ افزایش یافته افزود: با حمایت‌های سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های متولی، مرغداری‌های استان در سه ماه اخیر نسبت به ماه‌های قبل حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش جوجه ریزی داشته اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تاکید کرد: با رعایت مسائل بهداشتی باید فاصله جوجه ریزی در مرغداری‌ها را تا حد ممکن کاهش داده و با افزایش تولید صنعت مرغداری استان را بیش از پیش توسعه داد.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما، حمایت از مرغدار به نفع مصرف کننده است تصریح کرد: در استان سرمایه گذاری خوبی در صنعت مرغداری صورت گرفته و تشکل‌های بسیار فعال و خوبی در این زمینه فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه حمایت استاندار کردستان از تولید قابل تقدیر است افزود: هدف و نیت ما تامین نهاده‌ها با قیمت مناسب برای مرغداران است و باید با همکاری و همفکری هم شرایط بازار را به نفع مصرف کننده و تولید کننده سامان دهیم.

انتهای پیام/ع

کنجاله سویا با قیمت مصوب دولتی برای مرغداران استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.