جلسه مدیریت بحران شهرستان حمیدیه با حضور سرپرست فرمانداری حمیدیه وسایر اعضاء در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار گردید.

برگزاری جلسه مدیریت بحران شهرستان حمیدیهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه با اشاره به افزایش قابل ملاحضه خروجی سد کرخه و بالا آمدن آب، بر استمرار کشیک شبانه روزی و حضور روسای ادارات در محل خدمت تا عادی شدن اوضاع تاکید نمود.

وی با توجه به اینکه جاده مسیر خسرج تنها راه ارتباطی به روستاهای این مسیر است خواستار حفظ جاده فوق الذکر و جلوگیری آب بردگی و فرسایش آن و همچنین تثبیت جداره رودخانه توسط ادارات مربوطه شد.

هاشمی بیان داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آسیب دیدگان‌ روستایی مسیر خسرج در شرایط بحرانی با توجه به بعد مسافت و طولانی بودن‌ مسیر نسبت به استقرار اکیپ امداد به همراه یک دستگاه آمبولانس اقدام نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان، نصب چادر توسط جمعیت هلال احمر اهواز در نقاط شناسایی شده جهت اسکان موقت را خواستار شد و بر همکاری آموزش و پرورش جهت شناسایی مدارس و اسکان موقت در آن تاکید نمود.

وی در پایان اظهار کرد: بخشداران با استفاده از تمام ظرفیت ها بویژه دهیاران و اعضای شورای روستا علاوه بر اطلاع رسانی در خصوص خطرات سیل به روستائیان، نسبت به رصد مستمر و شبانه روزی از رودخانه و جلوگیری از فرسایش و تخریب سیل بندها اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

جلسه مدیریت بحران شهرستان حمیدیه

برچسب ها: حوادث ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.