مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون ۲۹۰ هزار و ۶۳۲ نفر در لرستان اقامت ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سید امین قاسمی بیان کرد: همچنین ۳۵ گردشگر خارجی تاکنون در این استان اقامت داشته اند.

وی اظهار داشت: در این راستا یک هزار و ۲۰ بازدید نظارتی در سطح استان انجام شده است.

قاسمی اضافه کرد: ۱۴۲ واحد اقامتی از جمله هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی سفره خانه‌های سنتی و مجتمع‌های خدماتی بین راهی در این استان وجود دارد که به مسافران خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه اکنون یک هزار و ۹۹۰ تخت در مراکز اقامتی لرستان وجود دارد، افزود: ۲۲ هتل با ظرفیت یکهزار و ۷۰۵ تخت و ۱۰ مهمانپذیر با ظرفیت ۲۹۰ تخت در سطح استان لرستان فعال هستند.

وی اضافه کرد: این استان دارای ۱۵ سفره خانه سنتی و پنج مجتمع گردشگری است و موافقت نامه اولیه برای ایجاد ۹ مکان گردشگری جدید نیز در لرستان صادر شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: در سال ۹۷ بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های استان بازدید کردند.
وی اظهار داشت: ۷۱۵ هزار نفر اقامت شب با افزایش ۳۴ درصدی در لرستان در سال ۹۷ ثبت شده است.
وی ادامه داد: ۲۱۷ غرفه ثابت ۳۴ سیاه چادر عرضه محصولات صنایع دستی گردش مالی بیش از ۲۰ میلیارد ریال تولید کنندگان صنایع دستی در نوروز ۹۷ داشتند.

انتهای پیام /د

اقامت ۲۹۰ هزار و ۶۳۲ نفر در لرستان اقامت ثبت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.